LOGO GO 3

Beklentilerinizin Ötesinde

 

KOBİ'lere özel olarak geliştirilen Logo GO 3 ile stoktan siparişe, muhasebe kayıtlarından banka verilerine kadar tüm iş süreçleri tek noktadan etkin bir şekilde yönetiliyor.

Faaliyet gösterdiğiniz sektör hangisi olursa olsun, iş süreçlerinizde daha etkili kontrol ve daha üstün verimlilik sunan Logo GO 3 KOBİ çözümü ile rekabette her zaman bir adım öndesiniz!

Uçtan uca yönetim

Logo GO 3; KOBİ'lerin muhasebe, sipariş, stok takibi, satış, satın alma, raporlama, borç takibi, çek senet takibi, e-Devlet uygulamaları gibi tüm iş süreçlerini tek noktadan yönetebilmesini sağlıyor. Kişiselleştirilebilir, hızlı, sade ve pratik arayüzle de desteklenen Logo GO 3 ile KOBİ'ler zaman ve maliyet tasarrufu elde ederek rekabette bir adım öne geçiyor.

İhtiyaçlara özel çözüm

KOBİ’lerin genel ihtiyaçlarına göre tasarlanan Logo GO 3, ayrıca işletmelere özel gereksinimler için de ek özelliklerle zenginleştirilebiliyor. Böylece tüm KOBİ’ler, kendileri için en uygun Logo GO 3 paketini oluşturabiliyor.

 

Bilgilerinizi Bırakın Sizi Arayalım

Image by Ali Morshedlou
 

Özellikler

Çıtayı Yükseltiyoruz

Her Sektöre Uygun

Logo GO 3, KOBİ'ler için özel olarak geliştirilmiş sektör-bağımsız yapısıyla; dağıtımdan inşaat, eğitimden tekstile, medyadan sağlığa kadar pek çok farklı sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılıyor.

Çok Yönlü İşlevsellik

Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi birçok işlem, Logo GO 3 çatısı altında, tek noktadan, rahatlıkla yapılabiliyor. Böylece zaman ve maliyet tasarrufu sağlanıyor.

Güncel Yasal Mevzuata Uyum

Yasal mevzuata tam uyumlu olan Logo GO 3’ün güncel yapısı sayesinde tüm kayıtlar güvenle yönetilebiliyor. Ayrıca her ay başında paylaşılması gereken Ba-Bs formları elektronik ortamda hazırlanıyor; e-Beyanname özelliği ile de vergilendirme dönemlerinde işlemler hızlı bir şekilde tamamlanıyor.

Esnek Platform

Her işletmenin kendine özgü ihtiyaçları olabilir. Logo GO 3, Logo İş Ortaklarının geliştirdiği uygulamalar (app) ve widget'larla zenginleştirilebiliyor. Böylece tam da ihtiyaç duyulan özelliklere sahip bir fonksiyon kümesi oluşturulabiliyor.

Sade ve Pratik Arayüz

Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Logo GO 3’ün göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmenizi sağlıyor. Logo GO 3'ün kullanıcı dostu arayüzü sayesinde kolay ve hızlı veri girişi yapılabiliyor, rapor ve uygulamalara kolayca erişilebiliyor.

Hızlı Erişim

Logo GO 3'ün en önemli özelliklerinden biri, kullanım kolaylığı... En sık kullanılan fonksiyonların kişiye özel masaüstüne kısayol tuşu olarak eklenmesiyle, işlem süreleri kısalıyor. Bu da çalışanlar için zaman tasarrufu, KOBİ için ise verimlilik artışı anlamına geliyor.

e-Devlet Uygulamalarıyla Uyumluluk

Logo GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-Devlet uygulamalarıyla tam entegre şekilde çalışıyor. Bu sayede Logo GO 3 üzerinde yapılan işlemler doğrudan e-Devlet uygulamalarına aktarılabiliyor.

İş Analitiği, CRM, İş Akış Yönetimi ve Bordro Çözümleri ile Entegrasyon

Logo bünyesindeki farklı çözümler Logo GO 3 ile kusursuz şekilde entegre edilebiliyor. Logo GO 3'ten gelen veriler, iş analitiği çözümü Logo Mind Insight ile işlenerek detaylı şekilde analiz edilebiliyor ve raporlara dönüştürülebiliyor. KOBİ'lerdeki iş akış süreçleri Logo Flow ile kusursuz şekilde yönetilirken, satış-pazarlama birimlerinin veya teknik ekiplerin randevu, görüşme, teklif, satış gibi müşteri süreçleri de Logo CRM üzerinden Logo GO 3 ile bütünleşik olarak takip edilebiliyor. Logo GO 3 ile entegre çalışan Logo Bordro Plus da sicil ve ücret yönetimi ihtiyaçlarını eksiksiz şekilde karşılıyor.

Windows 10 ile Uyumlu

Yeni teknolojilere göre sürekli güncellenen Logo GO 3, Microsoft Windows 10 işletim sistemi ile uyumlu çalışıyor.

 

Uyumlu Logo Çözümleri

Gelir İdaresi Başkanlığı'nın belirlediği standartlara uygun olarak geliştirilen e-Fatura çözümleri, faturaların dolaşımının dijital ortamda güvenle ve hızla gerçekleşmesini sağlıyor.

e-Arşiv uygulaması, e-Fatura kapsamında olan ya da olmayan işletmelere ve nihai tüketicilere e-Fatura düzenlenmesini, faturanın ikinci nüshasının elektronik olarak korunmasını ve ibraz edilmesini sağlıyor.

Sevk irsaliyelerini dijital ortamda oluşturarak sevkiyat süreçlerini ve ticareti hızlandırmayı sağlayan e-İrsaliye, işletmelerin verimliliğini artırıyor.

 

Neler Yapabilirim

İyibir Yazılım ve Teknoloji San. Tic. Ltd. Şti. ile çalışmanın benim için doğru tercih olduğunu nasıl bilebilirim?

Burası SSS Yanıtlar bölümünüzdür. Girdiğiniz metinlerin açık ve net olduğundan emin olun. Kendinize "Bu siteye ilk kez giriyor olsaydım bu yanıtı tamamen anlar mıydım?" sorusunu sorarak yazdıklarınızı gözden geçirin. Sonra gerekirse değişiklik yapın veya detaylandırın. Daha etkili olması için fotoğraf veya video ekleyebilirsiniz.

Hizmetlerinizi özel alanlarda uzmanlaşmış şirketlere göre nasıl özelleştiriyorsunuz?

Burası SSS Yanıtlar bölümünüzdür. Girdiğiniz metinlerin açık ve net olduğundan emin olun. Kendinize "Bu siteye ilk kez giriyor olsaydım bu yanıtı tamamen anlar mıydım?" sorusunu sorarak yazdıklarınızı gözden geçirin. Sonra gerekirse değişiklik yapın veya detaylandırın. Daha etkili olması için fotoğraf veya video ekleyebilirsiniz.

Şirketim değişen pazar koşullarıyla mücadele etmekte zorlanıyor. Piyasadaki yerimizi korumamıza yardımcı olabilir misiniz?

Burası SSS Yanıtlar bölümünüzdür. Girdiğiniz metinlerin açık ve net olduğundan emin olun. Kendinize "Bu siteye ilk kez giriyor olsaydım bu yanıtı tamamen anlar mıydım?" sorusunu sorarak yazdıklarınızı gözden geçirin. Sonra gerekirse değişiklik yapın veya detaylandırın. Daha etkili olması için fotoğraf veya video ekleyebilirsiniz.

 

0 850 808 28 81

23 Nisan Mahallesi Ata Bulvarı Gizemler 3 Plaza No : 5 / 50 Nilüfer / Bursa

İyibir Yazılım bir İyibir Grup İştirakidir | © 2018 İyibir Yazılım Ltd. Şti. Tüm hakları saklıdır.